wtorek, 23 lipca 2013

Bumerangi

Kiedy byłam nastolatką w sklepach można było dostać tylko jeden kolor lakieru - biały perłowy. Nic dziwnego, że trzeba było kombinować i jak to się mówi - potrzeba matką wynalazku spowodowała, uruchomienie inwencji twórczej. Tak więc ja i moje koleżanki dodawałyśmy do tego białego perłowego lakieru tusze z flamastrów aby mieć większą paletę barw :)

W obecnych czasach kolorów lakierów jest multum. A mimo to nie zawsze udaje nam się dostać kolorek, który sobie wymarzyliśmy w głowie.Tak było i w tym przypadku.

Bardzo spodobały  mi się lakiery piaskowe. Lubię też granatowy kolor lakierów. Niestety z lakierów piaskowych w sklepach natrafiłam tylko na Golden Rose, jednak nie mają tam takiego koloru o jaki mi chodziło, dlatego postanowiłam stworzyć go sama. Oczywiście nie zastosowałam metody sprzed lat i nie bawiłam się z tuszem z flamastrów. Jednak ten przykład podsunął mi pomysł zmieszania dwóch lakierów, w tym przypadku Golden Rose Holiday 60 i Inglot 955.

A oto efekt:




Potem wystarczyło dodać tylko wzorek - w tym przypadku bumerangi z płytki Cheeky Viva Mexico i gotowe:






Baza: Golden Rose Holiday 60 zmieszany z Inglot 955
Lakier do wzorków: Sally Hansen Insta Dri Silver Sweept
Płytka: CH Viva Mexico

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz