poniedziałek, 8 lipca 2013

No to zaczynamy :)

Dzisiaj zaczynam moją przygodę z prowadzeniem bloga. Nigdy tego nie robiłam i do końca nie jestem przekonana czy podołam ;).

Blog przede wszystkim będzie poświęcony zdobieniu paznokci metodą stempelkową ale nie wykluczam, że z czasem się rozwinie o nowe pomysły.

Na razie czekam na zamówione przesyłki, chociaż na niektóre przyjdzie mi czekać pewnie ze trzy albo cztery tygodnie :(. No cóż - taki jest urok zamawiania zza granicy ale w przypadku płytek chyba nie ma większego wyboru, gdyż jakość tego co można kupić na allegro nie jest najlepsza (obecnie posiadam kilka płytek, których do końca nie wypróbowałam ale już po niektórych wzorach można stwierdzić, że nie są one dobrze wytłoczone i czasami nie da się odbić wzoru w całości). Mam też kilka płytek z essence ale o wszystkim napiszę w kolejnych postach.

A teraz cierpliwie czekam na lakiery oraz porządne płytki (mam taką nadzieję) z Cheeky i Bundle Monster. Z Cheeky wybrałam zestaw VIVA MEXICO a z Bundle Monster zestaw 25 płytek z kolekcji 2012. Myślę, że dopiero jak dostanę te płytki zacznie się prawdziwa zabawa :)

A więc czekamy....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz