czwartek, 11 lutego 2016

Aliexpress

Jakieś kilka miesięcy temu odkryłam zakupy na Aliexpress - chińskim portalu należącym do grupy Alibaba. Wystawiają się tam sprzedawcy i producenci wszelkiego dobra - co tylko dusza zapragnie, często za grosze. Oczywiście większość z tych towarów to bezczelne podróbki markowych rzeczy. Zdarzają się tam też produkty oryginalne jako że wiele producentów znanych marek ma swoje fabryki właśnie w Chinach i siłą rzeczy towar ten wypływa innymi kanałami dystrybucji ;). Są tam też marki typowo chińskie, które znaleźć można tylko na ali albo na naszym allegro - z odpowiednią marżą.

Dotyczy to również wielu produktów do paznokci: lakierów do paznokci, do stempli, hybryd, akcesoriów typu lampy, pilniczki, waciki oraz brokatów, foli, naklejek i PŁYTEK!

Większość z tych płytek, które ja zakupiłam na ali jest dobrze wyżłobiona i nie odbiega jakością od tych z MoYou,Cheeky, BM. Nie są one tak ładnie wykończone jak te wspomniane poprzednio: zwykle nie mają plastikowych podkładek bądź foli na rewersie chociaż nie jest to regułą. Na ali można np. znaleźć sklep BORN PRETTY STORE, który jak najbardziej ma oryginalne produkty, o wiele tańsze niż w regularnym sklepie internetowym. Płytki są pakowane w estetyczne kartoniki i mają plastykowe podkładki podklejone od spodu blaszki. I co ważne,wiele sklepów ma darmową wysyłkę.

Jedyny minus to taki, że na przesyłkę czeka się czasami kilka tygodni. Nie jest to regułą ale jednak potrafi wiele osób zniechęcić. Dodatkowym atutem zakupów na ali jest ochrona, która daje gwarancję zwrotu pieniędzy w przypadku braku otrzymania przesyłki lub wadliwego towaru. Należy tylko nagrać jako dowód filmik z otwierania paczki i ewentualnie z testów płytek.

I na koniec UWAGA! Zakupy na ali bardzo wciągają! :D

2 komentarze:

  1. Niedawno kupiłam tam dwie płytki, mam nadzieję, że szybko przyjdą bo są mega cudne i nie mogę się ich doczekać!
    Ale słyszałam, że ponoć ze względu na zmiany prawne w Polsce niedługo nie będzie tak fajnie z zamawianiem z Aliexpress ;( zresztą pisałam o tym na blogowym FB u siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie dzisiaj otrzymałam kolejną płytkę z ali. Jutro postaram się dać recenzję. A z tymi zmianami mnie zaciekawiłaś. Muszę poczytać co tam planują.

    OdpowiedzUsuń