sobota, 13 lutego 2016

Swatch czarnych lakierów do stempli

Wczoraj postanowiłam przejść się na spacer i przy okazji odwiedzić sklep Pepco aby kupić polecany na grupie Aliexpress nails & tools czarny lakier FREEDOM (4,99 zł). Od dawna szukam jakiegoś zamiennika dla lakieru Konad oraz czegoś taniego czego mogłabym używać bez żalu do testowania jakości stempli z nowo zakupionych płytek.

Po zakupie lakieru postanowiłam także zrobić swatch czarnych lakierów jakie posiadam. Do testu stanęły: lakier Konad, lakier FREEDOM z Pepco, lakier essie nr 88, lakier essence nail art stampy polish i dużo zachwalany lakier Golden Rose Rich Color.

Niestety jak na razie czarny KONAD jest bezkonkurencyjny. Jest na prawdę czarny, kolor jest intensywny i głęboki. Inne testowane lakiery niestety mają tą czerń jakby rozwodnioną i przytłumioną.

Lakier z Pepco po teście zasługuje moim zdaniem na 2 miejsce. Jest na prawdę bardzo dobrze napigmentowany. Nie ma co prawda tej czarnej głębi na większych wzorkach co Konad ale na tych gdzie są linie różnicy nie widać.

Zachwalany wszędzie Golden Rose Rich Color wypada raczej średnio - na równi z essie i essence do stempli. Ja osobiście go nie polecam - wg mnie daleko mu do Konada. Co więcej, lakiery z czasem jak gęstnieją, mają lepszą pigmentację. Ten GR, essie i essence mam już ponad 2 lata i nic im to nie pomogło ;)

Być może niedługo skusze się na zakup czarnego lakieru KADS z aliexpress. Jestem na prawdę ciekawa jak wypadnie w porównaniu do Konada i tego z Pepco.





3 komentarze:

  1. Po Twoim poprzednim poście zamówiłam sobie czarny i biały Kads z aliekspres, jak go dostanę to pewnie gdzieś będę wrzucać swatche. Ale pewnie i tak skończy się na czerni Konada ;) Możesz jeszcze wyprobować Colour Alike, dużo osób go chwali, choć jak dla mnie nie jest to idealna czerń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma zbyt wielkiej różnicy na kartce ;)
    Ja na razie mam tylko Golden Rose i jakoś daje radę. Ale na pewno skuszę się niedługo na jakiś lakier "do stempli" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zrobiłam stemple tym lakierem z Pepco na paznokciu. Wzorek złożony był z cienkich linii. Nie było żadnej różnicy między nim a Konadem przy tego typu wzorkach :)

      Usuń