czwartek, 29 sierpnia 2013

Denim effect

Na rynku w Polsce trudno jest znaleźć lakier z efektem jeansu. Ja znalazłam tylko jeden: nails inc denim effect  jednak jest on bardzo drogi i chociaż kusił mnie to jednak jak na razie nie uległam. Wydaje mi się, że znalazłam jego dobry substytut, coś co jest na tyle podobne że jak naniosłam trochę lakieru nails inc denim effect na mój wynalazek to różnica w wyglądzie była niewielka. Piszę tutaj o lakierze essence nail art magnetic - 06 spell bound! który pokryłam lakierem Vipera Focus On, Foggy Top Coat. Zmatowienie perłowego lakieru dało naprawdę fajny efekt. Myślę, że aby bardziej zbliżyć się do wyglądu jeansów można lakier essence "zdekatyzować" innym granatowym lakierem przy pomocy gąbeczki i dopiero potem wszystko zmatowić. Może kiedyś spróbuję.
Wzorki pochodzą z płytki Cheeky European Romance. Całości nie zabezpieczałam niczym chociaż można odwrócić kolejność i dać najpierw wzorki a potem matujący top coat. Jednak wg mnie srebrny lakier traci trochę na wyrazistości i wbrew pozorom niezabezpieczony wcale (przynajmniej z tego mani) się nie ściera.








Baza: essence nail art magnetic - 06 spell bound! + Vipera Focus On, Foggy Top Coat.
Lakier do wzorków: Sally Hansen Insta Dri Silver Sweept
Płytka: CH European Romance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz