sobota, 10 sierpnia 2013

Płomienie

Długo myślałam czy wzorek powinnam odbić na wszystkich paznokciach czy zostawić tylko na jednym. Doszłam jednak do wniosku, że płomienie na każdym paznokciu to by było za dużo. W przyszłości będę musiała powtórzyć ten wzorek - tym razem żółty z czerwonym na czarnym tle.





Niestety top coat Seche Vite pomarszczył mi na niektórych paznokciach lakier jednak nie rozmazał wzorku zrobionego Konad Red Wine co jest dużym plusem gdyż top Konada miał z tym lakierem problem o czym pisałam w poprzednich postach.
Sam lakier szybko zaczął się łuszczyć i bardzo mocno przebarwił mi płytkę paznokcia pomimo że miałam położoną bazę Nail Tek III.


Baza: MIYO no 109 Sun Kiss
Lakier do wzorków: Konad Red Wine
Płytka: CH-52
Top coat:  Seche Vite

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz