czwartek, 1 sierpnia 2013

To się staje chorobą....

Na prawdę zaczynam myśleć, że chęć posiadania coraz to nowych płytek staje się u mnie chorobą ;).

18/07/2013 zamówiłam kolejne płytki z Cheeky - tym razem Nail Art Jumbo Image Plate 3- "European Romance" i Nail Art Jumbo Image Plate 6- "Happy Holidays"oraz zestaw 26 płytek z różowej kolekcji. Teraz czekam z utęsknieniem na dostawę.

Dzisiaj zaś nie mogłam się powstrzymać i zamówiłam płytki z MoYou London:
Suki Plate Collection 02
Rebel Plate Collection 02
Sailor Plate Collection 01
Kitty Plate Collection 11
Time Traveller Plate Collection - Back to the 60's 01
 
W między czasie zamówiłam też inny stempel. Zakupu dokonałam na ebay. Cały czas czekam na jego dostawę i mam nadzieję że będzie lepszy niż te z essence.

Wyglądy posiadanych lub zamówionych przeze mnie płytek będę umieszczać w  zakładce Płytki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz