czwartek, 15 sierpnia 2013

Spódnice

W ostatnią sobotę kupiłam sobie długa gniecioną spódnicę w kolorze jasnego błękitu. Wracając do domu pomyślałam, ze fajnie byłoby mieć pod kolor lakier do paznokci - każdy pretekst jest dobry ;)
Tak więc zatrzymałam się po drodze w Rossmanie i tam zakupiłam idealnie w tym samym kolorze lakier Lovely Gloss like gel nr 133.
Kiedy już położyłam go na paznokcie powstał dylemat jaki wzorek na niego położyć. I tu z pomocą przyszła mi zapomniana inna spódnica (niestety za mała ale mam nadzieję, że kiedyś...) też w tym kolorze, tyle że wyszywana grubą białą nicią w piękny wzór kwiatowy. Efekt na paznokciach wyszedł bardzo podobnie a sam mani wydaje mi się idealny na wakacje i plaże. A jakie jest wasze zdanie?

Niestety mani utrzymał mi się niecałe dwa dni. Sądzę ze to wina Seche Vite, po którym lakier odchodzi mi w całości od paznokcia a tam gdzie nie dociągnę tym topem  od razu powstaje pęknięcie na linii styku lakieru i Seche Vite. Otrzymałam właśnie top Poshe i mam nadzieję, że zgodnie z recenzjami na Wizaz.pl okaże się o n lepszy.




Baza: Lovely Gloss like gel nr 133.
Lakier do wzorków: Konad White
Płytka: CH-44
Top coat:  Konad i Seche Vite

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz